vrijdag 30 januari 2009

ELEVATOR PITCH!

  • En dan vertel je dus in 30 seconden wat jouw talenten zijn, waar jij briljant in bent.
  • Briljant?
  • Ja, waarom ze jou moeten hebben en niemand anders.
  • Hmm...
  • Probeer ’t maar eens. Is heel nuttig hoor.
  • Nou, ik ben dus nogal goed in eh, dingen …en ook tamelijk intelligent. Afgestudeerd in…, nou ja dat was best wel vaag, maar toch. Volgens sommige vrienden ben ik vrij origineel. Beetje artistiekerig. Knutselen, freubelen. En ik heb humor. Echt wel lachen met mij hoor. Verder ben ik behoorlijk snel. Op de fiets – zoefff - iedereen voorbij. O, en natuurlijk aardig, altijd een vriendelijk woord. Dat meisje bij Albert Hein zei laatst dat ze nog nooit…
    Is de tijd nu al om?
  • Dat ging echt al best goed hoor!
  • Wacht, ik weet er nog één. Ik ben opvallend goed in trappen lopen. Naar de 28ste verdieping in 30 seconden? Ik draai er mijn hand niet voor om. Da’s echt een groot talent van mij.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten